05.10.2009

Siden sist..


Dette er bilder som beskriver den siste måneden min. Jeg har ordnet rommet mitt, fått meg kjolestativ, vært i Kristiansand hos min herlige Thea og lekt med aper, passet kule fettere med kjæresten, oppdaget Bare Rusbrus sammen med Linn-Anett og prøvd ut en haug nye antrekk somskal være med til USA i februar. Jeg har dessuten fått meg jobb i barnehage her i Ski, noe jeg trives veldig med. Det er utrolig deilig å ha en jobb sånn at jeg veit at jeg får med meg en del penger til USA. Jeg har begynt å trene på Jimu her i Ski. Så det er mye nytt som har skjedd, og jeg trives med det.

Nå sitter jeg her da, nettopp ferdig med en lang dag på jobben. Om en time er det pilates på timeplanen, men før det skal jeg bare slappe av her i sofaen med TVen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!