29.05.2009

Kjiiip fredag,

Jeg klarer ikke blogge lenger. Er så tom for inspirasjon og sånt. Rart i grunn, når våren er her og alt er fint. Kan ha noe å gjøre med at jeg har vært syk en uke nå, har gjennomført to eksamner og endelig fått levert radiodokumentaren min. Så nå, etter to ukers hardkjør skal jeg prøve å senke skuldrene en smule. Er ikke flink til det, siden jeg vet at jeg skal ha fire tekster ferdigskrevet til tirsdag. Guud, det skal bli herlig å bli ferdig på skolen. 13 jævla år. Gleder meg til å slutte! Men er jo samtidig trist.
Nå er det fredag kveld og jeg sitter hjemme uten en dritt å gjøre. Det er tragisk det. Hater sånne kvelder. Verste jeg vet, faktisk. Menmen, er som sagt ikke frisk, så er like greit å køye tidlig og satse på en bedre dag i morra. Da skal jeg jobbe i NRK-butikken i Gamlebyen for første gang helt alene, så det kan bli veldig skummelt eller veldig greit. Får se. Skal jobbe der på søndag også.
Så dette blir først og fremst en jobbe-helg. Nå skal jeg benke meg foran TVen med SatC, potetgull og vann en liten time, før det blir god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!