19.05.2009

RUSS 09 = SAVN



Da er jeg tilbake. Eller jeg skal hvertfall prøve. Det er nå to dager siden russetiden sa takk for seg, men russebuksa og russelua ligger fremdeles på puffen min og venter på å bli plukket opp. Og jeg har så lyst! Dere aner ikke engang. Russetiden har virkelig vært the time of my life, og det er faktisk utrolig trist at det er over. Jeg har kost meg og nytt livet. Det har vært slitsomt, det har kosta penger, det har vært masete, men det har vært så veldig verdt det!
Jeg har minner for livet, og jeg har fått delt alt med de beste vennene i hele verden. For min del synsn jeg faktisk det aller beste har vært kveldene/nettene her hjemme i Fredrikstad. De store treffa slo ikke helt an hos meg. Halden var veldig hyggelig, men Strømstad var jeg ikke fornøyd med. TusenFryd var også kost, men veldig mye mennesker, og et lite minus for at det var midt i uka. Nei, det er her i hjembyen min jeg har kost meg aller mest. Hver kveld har det vært samlinger på russens plass, kalt Seiers, som ligger rett utenfor sentrum. Det har rett og slett vært superkost! Masse drikke, masse musikk, godt samhold og masse gode venner! Det kan vel ikke bli bedre? Og en ting til skal være sikkert; Fredrikstad-russen kan dette med festing!

Jeg kommer til å savne alt. Det var deilig å hoppe inn i vanlige klær, men jeg kommer til å savne min fine røde bukse, jeg kommer til å savne masete drttunger, jeg kommer til å savne alkohol hver kveld og jeg kommer til å savne godt vær og gode venner på Seiers.
90-kullet var det beste russekullet noensinne, det er jeg sikker på!


3 kommentarer:

  1. Ahh, jeg vil også ha tilbake russetiden :(

    SvarSlett
  2. Seiers i kveld eller, Ænniken? :D :(
    SAVNER DET SÅNN!
    Enig i at det beste var det som skjedde her hjemme. Treffa var kult nok, men ingenting slår Seiersborg :)

    SvarSlett
  3. Hadde du sett ett innlegg nedover eller noe, så hadde du fått vite det:P Hehehe. 16 juli drar jeg! :D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!