17.06.2009

California!


Mine planer neste år er som følger: Jobbe frem til jul, deretter studere fire måneder i Santa Barbara med Linn-Anett! Herregud, jeg skal faktisk bo fire måneder i USA! Åå, som jeg gleder meg. Kan faktisk ikke tor at vi har bestemt oss for å gjøre det. Men, nå er plassen bestilt, så planene er klare. Det jeg er avhengig av er å få meg en jobb i Ski hvor jeg får jobbe minst fem dager i uken. Så sommeren skal brukes til å flytte, jobbe på HM og finne ny jobb i Ski. Kryss fingrene for meg!
I dag var jeg forresten på avslutning med alle mediebarna i klassen. Det var utrolig hyggelig, men også trist. Siste gang jeg så mange av dem på hvertfall fem år. Det er jo avslutning med utdeling av vitnemål på mandag, men da er jeg i London, så det får jeg ikke med meg. Skikkelig synd, for jeg hadde likt å fått en ordentlig avslutning på videregående. Det har lissom bare slutta ut i intet. Uansett, avslutningen var fin, med herlig grillmat, kaker, ballonger, is, Geni Junior- spill, søte lærere og adjektivhistorier. Medibarn, sier jeg bare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!