10.06.2009

Hmmmm..

Om ikke lenge er jeg i byen på bildet over. Nemlig London! Ååå, som jeg gleder meg. Elsker London, elsker England i det hele tatt. Elsker å vandre rundt med en Starbucks i hånden og handleposer i den andre mens jeg ser på engelskmennenes dagligliv.

Hmm, men det er enda elleve dager til jeg sitter på flyet. Jeg og mammaen min i London. Nå venter mine siste dager på videregående. Det er helt sykt å tenke på, men det er bare SYV DAGER igjen av min skoletid!! Det er skummelt, men veldig fint. Det kommer ikke til å bli en ordentlig sommer i år, den kommer til å gå til London, jobbing, søking på ny jobb og flytting til Ski. Forhåpentligvis blir det en liten Hellastur på meg og kjæresten i august. Trenger det! Nå skal jeg slappe av resten av kvelden og grue meg til muntlig trekk i morra :s

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!