11.06.2009

Lykke.

Iiih, herlig. Det er sånn jeg vil beskrive denne dagen. Herlig. Kom på skolen klokken åtte og så ut som et nervevrak som ikke har sovet på to døgn. Det var muntlig trekk som ga meg det utseendet. Men, gjett! Jeg kom ikke opp i muntlig! Ingen på media kom opp i muntlig! Det er lykke. Etterpå bar det ned på sykehuset for å ta blodprøver før norsk på skolen. Da jeg kom tilbake dit, fikk jeg høre at alle hadde fått vite eksamenskarakteren sin, bortsett fra meg! Da ble jeg småstressa og løp som en gal til kontaktlæreren min. Ho pinte meg før jeg fikk vite karakteren min: JEG FIKK 6! Herregud, jeg ble så glad. Gledestårene bare spruta ut av øynene på meg, det var så herlig! Nettopp derfor har dette vært en bra dag. I morra blir det en time på skolen før jeg skal til legen, også drar jeg og Andreas til Ski! På lørdag skal jeg (og forhåpentligvis Linn) passe Jo og Are (: Det blir også kjempekoselig!
Nå er sommerferien her, og jeg føler jeg endelig kan senke skuldrene littegrann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!