16.08.2011

Kaos!!

Da er vi på plass i ny leilighet. Den er så stooor, og nå er det egentlig bare helt kaos her. Pappa og samboeren hans hjalp oss med flytting i går, pluss at de hadde tatt med seng til oss. Så vi har faktisk sovet vår første natt i leiligheten allerede! Veldig rart å våkne et annet sted, men jeg skal vel klare å bli vant til å sove her og. Nå sitter jeg her da, midt i den store stua vår, omringet av esker. Har prøvd å få pakket ut litt, men er ikke lett når man ikke har bestemt hva som skal hvor. Pluss at vi må få kommet oss på IKEA og få kjøpt sofa, bokhyller og andre nødvendigheter. Jeg, som vanligvis er verdens mest ubeslutsomme person, har faktisk funnet sofaen jeg vil ha (tror jeg da..)! Og kjæresten var faktisk enig i at den var ganske fin, og den var god å sitte i også. Vi ble med pappa en tur i går på IKEA og prøvde den, og vi ble positivt overrasket over både pris og kvalitet. Slenger med et bilde av sofaen, nå skal jeg prøve å få pakket ut litt til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!