14.08.2011

Søndag.

ROT!!!

Da var søndagen her, kjedeligste dagen i uka, hvis du spør meg. Her er det helt kaos nå. Vi er midt i flytting, og jeg vet ikke hvor noen ting er. Jeg blir så stressa! Vi flytter heldigvis i morgen, så skal bli utrolig deilig å bli ferdig, selvom det er med veldig blanda følelser jeg forlater Kolstadgata. Dette var den første leiligheten vi hadde sammen, og vi trives så godt her. Men når eieren skal selge, så er det liksom ikke så mange valgmuligheter. Vi er heldige som har en ny leilighet å fltte inn i, jeg får prøve å se på det på den måten. Dessuten er det dobbelt så stor plass, med tre soverom, badekar og balkong, så jeg skal nok klare meg! Nei, nå må jeg tilbake til pakkinga, også prøve å riste liv i han samboeren min!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!