01.07.2012

Summer inspo

Det er så mye fine kjoler ute i butikkene nå! Vil helst ha alle selv, men det går dessverre ikke. Jeg har et klesrom som allerede er fylt til randen. Jeg er egentlig ikke så opptatt av å følge trender, jeg bare plukker ut det jeg liker og som jeg synes er fint! Kjolene over er alle sammen fra nelly.com, og til gode priser. Sånt liker vi! Da kan man kjøpe masse!

Også Hennes & Mauritz har masse fint inne nå, og masse på salg! Som bildene viser er det mye blomstermønster og florlette stoffer som farger denne butikken. Fargene er sterke og iøyenfallende, og mønstrene er annerledes. Jeg kunne tenkt meg alle sammen jeg, de kan kombineres på så mange ulike måter og gjør et helt antrekk bare for seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!