17.10.2008

Fredag!

Deilig, nå er det fredag :D Begynte dagen med jobbing med "Død ved ankomst" i fem tmer, som har premiere om snaue to uker. Begynner å bli travelt nå! Karine og Linn-Therese var nede og tok bilder av skuespillerne, mens jeg og Henrik skrev adresser på 60 konvolutter.. Morro det se :p Har også vært på biblioteket i dag og lånt meg "Et dukkehjem" på DVD som jeg burde se på i løp av kvelden, siden jeg ikke rekker resten av helgen. Men den er så laaang. Må se den uansett.

Ellers har Anniken vært flink og vært og svømt i dag. Svømte 1000 meter! Har blitt flink til å gjøre det to ganger i uka nå, så da er jeg fornøyd.

Må selvfølgelig si at jeg gleder meg masse til i morra, for da er det fest! Kommer til å li kjempemorsomt, det bare vet jeg! Alkohol, musikk og de beste vennene! Kan ikke bli veldig mye bedre enn det <3 Først vorser vi hos Karine på Stikkaåsen, deretter fest på Isehytta.

Nei, nå kaller "Et dukkehjem". Får sette igang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!