30.10.2008

Jåååå...

Jaaa, da er premieren forbi. Og den ble, som mormor sa: "En dundrende suksess!". Vi snakker full sal, msse mennesker på utstillinga! Var så herlig at det ble så bra. Jeg er så stolt av oss på markedsføringsgruppa (les Karine, Henrik, Eliana, Linn-Therese og meg) og alt vi ha klart å gjennomføre. Utstillingen ble kjempebra, og jeg gleder meg skikkelig til å stå der på lørdag. Det har gått i ett siden mandag og vi har støtt på en del problemer, men det ble jo så bra!! Sier bare turer opp og ned med bilen til Henrik, jeg! Frem og tilbake er like langt (: Var kjempemorsomt å sitte i salen og høre folk le og ta de morsomme poengene. Er så glad for at det ble fullt og at alle hadde det bra. Herlig, herlig, herlig! Så håper at det blir folk de andre dagene filmen går også, det hadde vært råkult! *hint, hint*

Etter premieren ble Linn-Anett med hjem, siden hun skulle sove over! Vi så på Hairspray, noe som var ille koselig! Ho hadde ikke sett den før se. Vi la oss litt over tolv og lå og skravla til klokka ble to. Så vi var litt trøtte på morran i dag. Men vi skulle heldigvis ikke å skolen, for det er OD-dagen i dag! Da skulle jeg og Linnæn jobbe på NRK da se. Vi vaska skap, spiste god lunsj og kjørte en fryktelig morsom heis med papirdunken vår. Vi lo så vi grein vi! En annen ting vi lo av var ninjahønene, de er skumle! Dessuten hadde vi bestemt oss for at vi skulle få julestemning i dag, og det klarte vi. Da vi kom hjem til meg igjen satte vi på "Last Christmas" og dansa rundt. I dag er det 56 dager til julaften :D Så, har hatt en super dag med Linn-Anett.

Nå sitter jeg her og er trøtt, sliten og fornøyd. Må finne ut hva jeg skal kjøpe til Andreas, han har bursdag på mandag. Hmm.. Er forresten bare 8 dager til Anniken er myndig! Hurrah!
I morra sal jeg og Annette til Linn etter skolen og sove over. Det kommer til å bli koselig, liker å være sammen med jentene mine! Da blir det vin, Borettslaget og skravling!
Nå later jeg ned litt musikk, også blir det tidlig senga i kveld.

Nå har jeg vel sagt mitt for denne gang. Slenge med link til filmen vår da, må nesten det!

http://f-b.no/article/20081030/SPEILET/105066240/1253

Talast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!