19.10.2008

Søndag, historielekser og kamp

Nå er jeg sliten. Ble seint i går, jeg og Andreas var hjemme halv tre. Chris var en knupp og kjørte oss hjem, noe som var veldig deilig :) Kvelden begynte hos Karine rundt syv. Der var vi følgende: Guro, Linn-Anett, Karine, Emmeli, Connie, Geir, Skolt, Andreas og meg. Var koselig. Da klokka nærmet seg ti, ble vi kjørt til Isehytta hvor det var full fest! Traff masse kjentfolk iløp av kvelden, en av dem vr Martine! Ble så glad for å se ho igjen, hadde ikke sett ho siden juni :D
Da ble det litt tårer, sentimentale som vi er. Var hvertfall masse koselig å se ho igjen <3 Det ble mye drikke og mye dansing, og rundt to kom Chris og henta oss. Fin kveld alt i alt, selv om jeg er veldig trøtt og kvalm nå!

Nå sitter jeg her med historielekser som skal leveres i morra. Det er kjedelig. Menmen, det må gjøres. Skal på kamp seinere i dag, Fredrikstad - Viking! Det blir i det minste spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!