26.10.2008

Julestemning i oktober 'a gett!

Jaja, nå skal jeg forklare se. Satt og leste på historieprøva i stad og hadde iTunes på Shuffle. Brått kom Wham med "Last Christmas" på, og det sa bare "pling!" i hodet på meg. Jeg gleder meg til jul! Det blir herlig (: Er så koselig med desember. Alle er blide og det er masse koselig på TV. Kjøpe julegaver og bake kaker og spise masse god mat. Jul er bare bra, det! Må bare slenge med det bildet her, fikk nesten litt julestemning av dette også,selv om det er et høstaktig bilde! Jeg elsker "Sex and the City"!




På onsdag kom nemlig "Sex and the City -The Movie" på DVD! Det er herlig, herlig, herlig. Har ikke kjøpt den enda da, satser på at jeg få den på bursdagen min NESTE fredag. Hvis ikke blir jeg sur. På onsdag kommer dessuten "Mamma Mia!" på DVD, så nå er det mye å glede seg til.


Men det er ikke det eneste å se frem til på onsdag. Da har nemlig krimfilmen vi har laga på skolen premiere, "Død ved ankomst". Så folkens, still opp på Fredrikstad kino 19.30 på onsdag hvis dere vil se en litt anerledes film som det ikke er brukt mange millioner på å lage! Jeg er nemlig med på lanseringsgruppa, så er veldig spent på om det kommer folk.


Nå må jeg lese på historieprøve. Den kommer til å gå rett vest, men det må gjøres uansett.


Fydda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!