22.10.2008

LEKSER!

Okei, nå sier jeg det. Dette skoleåret blir tøft. Sitter nå og "øver" på matteprøve (altså ser på Grease). Har sittet og lest siden halv seks, så syns jeg fortjener. Men altså, det er mye lekser. Og ofte prøver i alle fag. Og mye skriving i de ti timene norsk vi har i uka. Og mediefaga oppå der igjen. Som om ikke det er nok, så har vi særemnet da. Som skal være ferdigskrevet lille julaften. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok ikke levert før da heller. Jaja, vet jeg ikke burde klage, men jeg syns det er mye å gjøre da. Jeg er et mediabarn, vet dere. Mine to første år på videregående tilbragte jeg for det meste foran PC og Mac, og det var det. Så dette er en overgang! Menmen, en positiv tinger det at tiden går fort. Det er jo veldig bra!

Nå er det nesten ikke lenge til jul heller! Fikk av en eller annen grunn skikkelig julestemning hr jeg sitter. Jul er det koseligste. Alltid koselig med jul, syns jeg ^^

Men først er det bursdagen min, og det er om 17 dager hvis vi teller med i dag! Det gleder jeg meg veldig til, det kommer til å bli herlig, herlig, herlig! Nå skal jeg sette i gang med historieoppgavene, som jeg kke har fått gjort enda.

Hurrah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!