14.10.2008

Første blogginnlegg!! + planer for denne uka!

Ja, da har Anniken fått seg blogg også. Har funnet ut at det egentlig er veldig greit, for det er ofte det er mye tanker jeg har behov for å skrive ned nå og da.

Vel, i dag har det vært Kongstendag for Glemmen, og klassen min, 3MEB, stilte opp med volleyballag. Vi kom faktisk helt til semifinalen! Det aller beste var vel egentlig å slå C-klassen og å se Henrik Skolt bli så sinna! Moro!

Nå sitter jeg her alene hjemme og ser på Charterfeber xD Burde vel egentlig gjøre historielekser, men orker bare ikke. Så de blir nok utsatt til torsdag! Hehe.

Har funnet ut at det bli nok å gjøre denne uka også. Planene er som følger:
- Onsdag: Andreas kal være med hjem etter skolen og sove over! Kost!
- Torsdag: Shoppingtur med Linn-Anett og Karine til Gina Tricot i Moss, deretter hjem og gjøre historieleksene ferdig.
- Fredag: Jobbe med "Død ved ankomst" på skolen. Rolig kveld hjemme, tenker jeg.
- Lørdag: Fest i Sarpsborg. Gleder meg! Vorse hos Karine på Stikkaåsen før fest på Ise!
- Søndag: Sove. Kanskje på kamp på kvelden! Heia FFK!

Vel, der var uka mi. Nå gidder jeg ikke skrive mer.

Bloggæs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!