03.11.2008

Monday blues....

Da har jeg tid til å blogge litt igjen. Idag er det mandag og eg er sliten. Andreas fyller 18 år i dag, og det er koselig :) Vi har vært på kafè og jeg har overraska han med muffins med kakelys på. Hehe. Det er bare 4 dager til bursdagen min idag, og det liker vi! Gleder meg skikkelig til fredagen! Blir nok ille hyggelig.

Akkurat nå sitter jeg og redigerer på russekortet mitt. Det er utrolig vanskelig å bestemme seg for hvordan det skal se ut :s Jeg har hvertfall bestemt meg at jeg skal ha et bilde fra jeg var liten. Da fant jeg mye morsomt på Mac'en til han far se. Masse bilder fra jeg var liten, og en ting er sikkert. Jeg ligner ikke på meg selv! Gleder meghvertfall veldig til mai '09!




Ellers har jeg hatt en grei helg. Var hos Linn på fredag,det var koselig. Laga middag og så på Borettslaget og skravla. På lørdag dro jeg ned på kinoen hvor jeg traff Karine, Linn-Therese og Henrik. Der stod vi et par timer med "Død ved ankomst" - standen vår. Det var ikke mange interesserte, så vi rigga ned tidlig. Seinere på kvelden dro je på kinoen igjen, denne gangen mede min kjære stesøster Therese. Vi så "The Strangers", og jeg syns den var skikkelig skummel :o Skvatt hele tiden! Masse skravlete ungdommer på filmen, men sånn er det.
På søndag lata jeg meg med bok frem til middag. Etter det pakka jeg og Therese oss inn bobledressene våre og dro til byen for å få med oss sølvfesten! Og sølvfest ble det! Herlig stemning og liv. "Rød og hvite er de beste! Heia, heia Fedrikstad!" Gleder meg til neste sesong alt jeg nå! Nå skal jeg gøe litt naturfaglekser, også skal jeg kose meg foran TV'en resten av kvelden.

Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!