16.03.2009

Bøssebærer?

Da er jeg tilbake i sengekroken min med appelsin, vann og Menn som hater kvinner. Nå er jeg sliten og trøtt og gleder meg egentlig bare til å legge meg. Sovnet ikke før halv ett i går kveld, så skal bli deilig med en god natts søvn. Dagen i dag ble nemlig mye mer masete enn jeg hadde planlagt. Etter skolen var egentlig planen at jeg skulle rett hjem og vaske og rydde rommet også kanskje en tur bort i hallen for å svømme. Men det var noe jeg hadde glemt. Og det var at Fredrikstad-russen skulle være bøssebærere i dag. Det begynte klokken fire borte på Fredrik II, og jeg hadde egentlig ikke lyst. Før jeg fikk høre hva pengene gikk til.

Vi skulle gå for Kreftforeningen og deres program kalt Krafttak mot kreft. Dette går ut på at de forsker på nye metoder for helbredning av kreft hos eldre mennesker. Dette er en sak som for meg (av personlige grunner) er veldig viktig, og bestemt meg derfor for å gå. Jg må si jeg ble skuffet over at det var så få russ som hadde stilt opp. Jeg mener, dette her er TO timer av livet ditt, det er ingenting. Og tenk så mange liv man kan redde ved å stille opp de to timene! Dessuten så er min første russeknute nå tatt, siden jeg stilte opp og gikk som bøssebærer. Vi fikk ikke inn så mye penger, men jeg har hvertfall vært med og hjulpet til.

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har :) PS: Menn som hater kvinner er dritbra :D

    SvarSlett
  2. Anonym16.3.09

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!