26.03.2009

Tankefull.


I dag har jeg vært på EEG-undersøkelse. Det gikk vel greit. Men jeg må likevel inn til to nye undersøkelser, og de blir i russetiden! Så det er utrolig kjipt. Det virker i det minste ikke som om det er noe alvorlig gærent med meg. Det er noe betryggende. Jeg tror forresten jeg nesten har bestemt meg for hva jeg vil gjøre neste år. Tror jeg kommer til å ta meg et friår og flytter til mamma. Tenkte at jeg skulle jobbe frem til jula også studere et halvår på Bali. Er ikke sikker på om det blir sånn enda. Men det er dette som frister mest for øyeblikket. Jeg er rett og slett så sliten og småstressa, så tror egentlig ikke jeg kommer til å søke noe til høsten. Jeg hater at det er så mange valg som må tas! Er rett og slett for sliten. Har så altfor mye å tenke på. Jeg er lei av å være 18 år og usikker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!