08.03.2009

Godis fra England!!



Dette er noe av det jeg handla i York. Øredobbene, strømpene, de brune skoa, toppen og cardiganen er kjøpt i butikken New Look. Der hadde de utrolig mye fint, og kommer til å bli godt besøkt i løp av mine England-turer i tiden fremover. Enda en fordel med denne butikken var lave priser! Betalte 600,- for alt. De hvite skoene og begge solbrillene er kjøpt på H&M, så de varene finner vi vel igjen hjemme. Jeg kjøpte det der nede fordi prisene er mye lavere! Kjøpte dessuten en svart cardigan fra H&M der. De grå skoene er egentlig herresko som jeg fant i salgsavdelinga i en random skobutikk i hovedgata i York, betalte kun 50,- for dem! Ved siden av dette kjøpte jeg dessuten en nydelig svart kjole som jeg også fikk på salg. Da vi var i Liverpool fikk jeg også raska med meg noen småting, nemlig GossipGirl Season 1 til 180,- og Sex and The City-boka til en femtilapp.


Jeg ble veldig positivt overrasket over shoppingmulighetene i York. Jeg trodde utvalget skulle være mye mindre enn det vi kom over, så det var en gledelig overraskelse! De hadde alle de største og beste kjedene der som H&M, Zara, TopShop, New Look, osv. Jeg for min del ble skuffet over TopShop, som jeg trodde skulle være mye billigere og bedre. Men alt i alt var shoppingen der nede fantastisk for meg, og heller mindre fantastisk for kontoen min.

Nå skal jeg krype tilbake til TVen og se på repriser på TvNorge og nyte min siste fridag før skolehelvete er tilbake i morgen. Usj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!