22.03.2009

Innholdsrik!

Ja, dette har vært en innholdsrik helg. Skjedd en del forskjellige ting. På fredag ble Andreas med hjem etter skolen. Vi var alene hjemme med Henrik og Therese, noe som var veldig deilig. Ble tidlig kvelden siden jeg skulle rett på jobben på lørdag. Men vi koste oss med taco og en film før det ble kvelden rundt elleve.
På lørdag var jeg oppe klokken åtte. Vi sto opp og lagde en god frokost før vi tok nibussen til byen. Derfra dro jeg videre til Østfoldhallen hvor jeg ble til klokken seks. Det var deilig å jobbe litt igjen! Nå har jeg hvertfall tjent litt penger. Rundt seks kom pappa og hentet meg. Hjemme ventet middag og et varmt deilig bad. Litt seinere begynte jeg å ordne meg siden jeg skulle ut med Linn, Annette og Linn-Anett. Vi vorsa hos ei venninne av Annette, som var veldig hyggelig. Hun bodde midt i byen, så vi kunne tusle bort til Hawk i ellevetiden etter et par glass vin. Jeg vil poengtere at jeg ikke var full, dere vil senere skjønne hvorfor jeg poengterer dette.

Hvertfall, vi kom oss inn på Hawk, fikk gratis inngang og alt var bare fryd og gammen...i en halvtime. For da klokken nærmet seg kvart på tolv var jeg ute på dansegulvet med jentene. Vi hadde det moro, men etterhvert kom det sånn blinkelys som alle diskoteker har. Jeg merka at jeg ble litt utafor av det, men tenkte ikke noe over det.. Det neste jeg husker etter dette var at jeg våkna i en ambulanse med mangel på en sko og en øredobb. Jeg var helt i tåka og skjønte ingenting, og ble livredd. Det satt en hyggelig ambulansemann i bilen ved navn Martin som babla i vei til meg. I begynnelsen fikk jeg ikke med meg noen ting, men han fortalte meg etterhvert at jeg hadde besvimt på dansegulvet! Så kom Linn-Anett og Annette inn i bilen, og da følte jeg meg litt tryggere. Stakkar, Linn-Anett hadde vært livredd. Hun hadde nærmest tatt meg i mot da jeg ramlet og bare engsta seg. Etterpå hadde ho til og med endevendt hele Hawk for å finne skoa mi! Snille jenta mi <3 Martin ringte etterhvert til pappa og sa at de skulle kjøre meg hjem. Han fortalte meg at jeg mest sannsynlig hadde besvimt pga det blinkende lyset. Det er egentllig skikkelig skummelt. Jeg slo meg heldigvis ikke, for det kunne gått mye verre. Jeg har bare klart å bite meg i tunga, også har jeg vondt i bakhodet, så kan hende det blir en legetur i morra. Vil hvertfall sende en stor skryt til ambulansetjenesten i Fredrikstad som er så snille og flinke.

I dag har jeg bare slappet av med kjæresten min. Han ble dødsengstelig i går. Vi har vært på kamp, FFK-Strømsgodset! FFK vant selvsagt 2-0! Hurra! Har mer og fortelle, men det sparer jeg til i morra! Nå er jeg trøtt og sliten og skal sove. PS: Lillebror har brukket armen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!