07.03.2009

Me heart York!

Bymuren i York fra middelalderen.

Turister på tur? Næh.


Strålende vær i Whitby!


Jentene på shopping!


Karine, Linn-Anett og meg i dobbeldekkeren!


Linn-Anett og hennes beste venn!


Gata "The Shambles" kjent fra Harry Potter-filmene.

Supermodellen vår, også kjent som Skolt!


Sist men ikke minst: Vårt herlige hotell, Hedley House!

Da er jeg hjemme og tilbake i kalde, jævlige Norge. Det er virkelig noe av det mest deprimerende jeg har vært borte i, det å lande i Norge i går til snøslaps og minusgrader. JEG HAR HATT DET SÅ HERLIG I ENGLAND! Denne turen har vært over all forventning og kan ikke beskrives med noe annet ord enn: PERFEKT! Hva er vel bedre enn påskevær, plussgrader, rimelig alkoholholdig drikke, trivlige briter og billig shopping? Tenkte meg det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!