12.03.2009

Tittelløst.

Æsj, jeg er fremdeles dårlig. Hadde planer om å komme meg på skolen i dag, men det sa kroppen så absolutt nei til da jeg våknet i dag morges. Det verker i HELE kroppen og jeg er helt ødelagt. Det er så slitsomt. Så nå sitter jeg her med mitt dilemma. Jeg vil på skolen for å få med meg den nye oppgaven, men er rett og slett veldig usikker på om jeg kommer til å orke. Da må jeg i tillegg dra med meg bagen min på skolen, siden jeg skal rett til Ski. Uff. Jeg hater å være dårlig, for jeg hater å være hjemme fra skolen, siden jeg hater å få fravær på karakterkortet mitt. Sånn er det bare :p

Nettopp derfor er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre i morra. Det lureste er vel egentlig bare å se an formen min i morgen tidlig. Ender vel med at jeg blir hjemme. Jeg gleder meg hvertfall til helgen. Det skal bli deilig å slappe av uten å få dårlig samvittighet. Skal planlegge London-tur med mamma, være sammen med Tina og så kommer kjæresten min en tur. Nå skal jeg snart krype tilbake til senga mi som jeg har ligget i i hele dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!