25.03.2009

Sur.

Jaja. På mandag var jeg hos legen. Det var ikke hyggelig. Hendelsen jeg fortalte om på søndag var et epileptisk anfall. Så i dag har jeg vært inne til MR-undersøkelse. Det var veldig ubehagelig, men legen ringte og fortalte at resultatene var positive. I morra skal jeg på EEG-undersøkelse på sykehuset. Helt siden lørdag (etter anfallet) har jeg vært utrolig sliten og trøtt. Dette her er egentlig bare veldig kjipt. Legen har sagt at jeg ikke kan kjøre bil på ett år, jeg skal ikke drikke alkohol på en stund, ikke reise, osv. Jeg er russ om en måned! Jeg må jo få drikke. Blæ, så jeg er egentlig veldig sur nå. Hadde dessuten tenkt til å reise bort med noen venninner i påska og, men får vel ikke lov til det heller. Nå skal jeg sette meg ned med historielekser og gymprosjekt.

6 kommentarer:

  1. Stakkars Anniken :( Det hørtes ikke noe bra ut.. Får håpe du blir bra igjen til å ha en super russetid <3

    SvarSlett
  2. Anonym25.3.09

    Oj, shit! :S Stakkar a :( Kjipt at det måtte skje nå som russetiden nærmer seg. Huff :/

    SvarSlett
  3. Oi! Stakkar! Håper det ordner seg!

    SvarSlett
  4. Off, hørtes ikke bra ut :O
    anyway, Herlig blogg!

    SvarSlett
  5. Å herregud, du får ha god bedring da!!:o Det hørtes jo ganske ille ut med anfall!! Håper alt ordner seg fram til russetiden i alle fall. Jeg fikk bihulebetennelse midt i russetiden og fikk knapt noen knuter, så med andre ord har jeg egentlig aldri vært russ.. Så du får ha lykke til og god bedring! Håper alt ordner seg!

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!