11.03.2009

Sykdom og skolevalg ja.

Gjett hvem som har blitt syk igjen. Joda, det er meg. Influensaen har igjen kommet snikende. Den gir meg bare dårlige minner, sist gang jeg hadde det var jeg i New York. Huff. Så dagen i dag har jeg hittil brukt på dette: Surfet på nettet etter muligheter neste år, hørt på musikk, dusjet, øvet på historieprøva. Seinere skal jeg begynne å pynte russebuksa mi, for nå er det faktisk ikke lenge til mai er her! Jeg skal på mitt første treff 18.april allerede, så buksa må være klar til da.
Når et gjelder neste år er det disse mulighetene jeg sitter med i hånda for øyeblikket: Kriminologi ved HiO, Mediedesign ved HiG, Bali med Gateway College eller Mexico med Gateway College. Dette er de fire jeg setter høyest. Det er bare det med å komme i gang med å velge! Jeg syns det er så vanskelig. Men skal opp på Høgskolen i Gjøvik neste onsdag, så får håpe jeg får bestemt meg litt mer da. Gateway står likevel fremdeles veldig høyt. Nei, dette er tøft! Hva syns dere virker spennende?

Ellers har jeg fått en herlig nyhet fra mammaen min. Vi skal til London den første uken i sommerferien, bare jeg og mammaen min! Ååå, som jeg gleder meg! Det skal bli helt fantastisk bra! Jeg er så glad i London, det er en fantastisk by. Jeg har bare vært der en gang, men det var nok til å få meg forelsket! Hurra. Nå skal jeg se på en episode GossipGirl og spise kjeks før jeg fortsetter med leksene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!