09.04.2009

Feriemodus.

Ja, jeg har tatt helt ferie. Har ikke inspiriasjon eller tid til å skrive lange, fyldige blogginnlegg om dagen. For øyeblikket er jeg i Ski, kom hit i går. Har vært strålende vær i dag, og jeg har tilbrakt dagen på treningssenter med mama. Jeg og mor har også rydda verandaen og satt ut utemøblene, så nå kommer sommeren! Vi har dessuten endelig funnet et herlig hotell i London. Kensington, der vi bodde sist. Det kommer til å bli en fantastisk start på sommerferien! Bare å spare penger.

Jeg kom til å tenke på noe i stad. til lørdag er det EN uke til første russetreff! Åååå, det skal bli bra! Da er det Halden som er målet, og artister som SunBlock, Kate Ryan og Erik & Kriss skal entre scenen! Åååå, det skal bli så bra! Hehe! Jeg har et lite problem da. Er ikke helt ferdig med russebuksa ennå. Så neste uke blir det et jævla mas med russeverksted, prøvelesing, alkoholinnkjøp og andre daglidagse ting.
Nå roper mamma, tid for kveldstur!

3 kommentarer:

  1. Anonym9.4.09

    ÅÅÅH!!!!! Jeg har også helt glemt buksa mi. Eller, jeg har halvveis ferdig. Men vi sees i Halden da Anniken!! :D:D

    (Kan du ikke gjøre sånn at blogg.no brukere kan kommentere også a? )

    SvarSlett
  2. Anonym10.4.09

    Det skal bli fett!

    Du går inn på innstillinger - kommentarer - hvem kan kommentere?
    :D

    SvarSlett
  3. Du kan sitte på med oss;D Bare koselig det. I du i en russebil forresten?

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!