12.04.2009

Spring.

Jeg liker vårmoten i år. Masse deilige friske farger som får fram smil på alle ansikt, det er jeg nesten sikker på. Jeg har sosa litt rundt på nettet for å finne litt inpirasjon. Etter å ha lest litt på Ingrids blogg fant jeg ut at Kappahl straks lanserer en ny kolleksjon. Klikka meg inn på nettsidene deres og fant disse herlige kollagene! Jeg skal garantert ha noe derfra.



Man blir glad av å se det, sant? Ellers så har jo jeg, som veldig mange andre i bloggverden lagt merke til den nye kolleksjonen til BikBok. Bildene er fantastisk nydelige, og når jeg ser på dem , kan jeg omtrent ikke vente med å dra til USA og California neste år!




2 kommentarer:

  1. digger klærne bikbok får inn:) blitt så fin.

    Jeg kan spørre jenten:) Tror det skal gå greit;)

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!