20.04.2009

Vårdag.

Dette har vært en fiin dag. Eller, den har egentlig ikke vært så bra, men jeg har vært sammen med kjæresten, og det gjorde dagen tusen ganger så bra. På skolen i dag hadde jeg matteprøve de tre første timene. Vet ikke helt hvordan det gikk, så får bare vente og se. Deretter var det tre timer historie. I totiden traska jeg og Linn-Anett til byen, og siden det var så herlig vær, kjøpte vi like gjerne en is. Herrrrrlig spør du meg! Jeg elsker bringebærsorbet fra DiplomIs, beste i verden!! Namnam. Da jeg kom hjem hadde jeg med kjæresten, og det var deilig å se han igjen. Lenge siden brått, selv om vi går på samme skole.
Fikk en litt dårlig nyhet i dag da. Fikk mail fra Gateway med beskjed om at det ikke var mulighet for meg og Linn-Anett å bo i egen leilighet i Santa Barbara. Dette var ganske kjipt å høre, siden det er det vi helst vil. Menmen, vi får se hva som skjer. Denne nyheten gjorde meg ganske deppa, så Andreas tok meg derfor med ut på tur. Det var det lureste han kunne gjort! Fikk pratet masse og gikk oss en lang tur i Gamlebyen. Vi testet ut den nye lekeplassen med husker og greier. Fikk helt flashback til barneskolen! Var helt utrolig deilig med det pene været. Det er fra denne turen bildene over kommer fra.

2 kommentarer:

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!