19.04.2009

God forsmak på russetiden!

Ja, i går var som kjent det store kick-offet på Fredriksten festning i Halden. Jeg og Annette hoppet på togeti firetiden og var på festningen rundt fem. Det var morsomt å endelig få gå i russebuksa. Den har blitt så fin! Skal prøve å få lagt ut bilder senere. Uansett, vi stilte opp på Halden stasjon med russekort, fløyte, russebukser og for min del boblejakke. Vi begynte den strabasiøse ferden opp til festningen, og var passe sletne da vi nådde toppen. Ingen av oss hadde med oss drikke, siden vi hadde fått vite at det var billig drikke å få kjøpt der. Det var feil. Så sto vi der da, uten drikke blant en haug feststemte russ. Heldigvis var Thea en engel, og dro innom butikken og kjøpte fire cider hver til meg og Annette! Takk, Theapus ^^ Det var herlig å se Thea igjen, og den snasne bilen deres, Paradise Bordell - da lo jeg lenge. Det passa veldig bra at den het det, siden selveste Pette fra Paradise var programleder på showet i går! Etter noen cider angrep jeg, Linn-Anett og Thea byttet (Petter) og fikk autograf på buksa. Haha, vi er vel kule!

Det var veldig hyggelig å tusle rundt mellom bilene med kjentfolk i med en iskald cider i den ene hånda, en god venn i den andre og sol på himmelen.
Det var deilig å danse og drikke klokka fem!
Det var herlig med så høy musikk at det durte i hele kroppen.
Det var FANTASTISK å få høre Kate Ryan synge den ene hiten etter den andre live og synge med så halsen ble sår! Og sist, men ikke minst: Det å få dele dette med alle man er glad i!
Blir hele russetiden sånn, har vi virkelig noe å glede oss til, RUSS 09!

2 kommentarer:

  1. Anonym19.4.09

    gleder meg til jeg blir russ!

    SvarSlett
  2. Hadde du sagt til meg du ikke hadde drikke kunne du fått fra meg og! ;D Bra du hadde det gøy igår. Syns det var drit morsomt selv. ;) takk for russekort;D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!