15.04.2009

Skolevalg.

Nå har jeg søkt skole. Skulle egentlig ikke gjøre det, men fant ut at det var lurt å ha en reserveløsning hvis jeg skulle være uheldig og ikke komme inn i California. Har sittet i tre timer og bladd side opp og side ned etter studier som kan virke interessante. Det sier vel sitt. Men hvertfall fikk til slutt plukka ut åtte "ønsker":

1) Kriminologi, bachlor, Oslo
2) Førskolelærerutdanning, bachlor, Oslo
3) Reiseliv, årsstudium, Lillehammer
4) Drama og teater, bachlor, Volda
5) Drama og teaterkommunikasjon, årsstudium, Oslo
6) Samtidshistorie og internasjonale studier, årsstudium, Oslo
7) Jus, årsstudium, Lillehammer
8) Kunst og design, årsstudium, Oslo

Dette er faktisk en veldig bra liste for meg, siden jeg for tre timer siden bare hadde titta på kriminologi og førskolelærer. Så er fornøyd med dette. Nå har jeg i hvertfall noe! Hurra.
Nå gleder Anniken seg veldig til lørdag! Da begynner russetiden for fullt!!!

2 kommentarer:

  1. Der ser du:) Fant noe til slutt:P

    Jeg gleder meg også masse til lørdag:D

    SvarSlett
  2. Jammen det er bra at du gjør det da :D Bilen og buksa er så og si ferdig? ;D

    Jeg skal til halden til lørdag vet du! :--D

    kanskje vi sees der inne?:--)

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!