01.04.2009

Feriemodus.

Gosh, for noen dager dette har vært. Anniken er sliten. Nå skal jeg straks legge meg. Gleder meg som et lite barn til å sove. Nå er det bare TO dager igjen på skolen. Så er det ferie i hele TI dager. Det er utrolig deilig å vite. Skal ikke finne å så mye i ferien, men det er egentlig helt greit. Skal bare koble helt ut og slappe av. Så blir det forhåpentligvis litt jobb.

Nå sitter jeg og drømmer om sommer..igjen. Det er omtrent det eneste som står i hodet på meg for tiden, hvertfall når sola titter frem og frister med et få varme stråler. Denne sommerferien blir så utrolig bra. Dette jeg har planlagt hittil i sommer:
  • London-tur med mamma!
  • Kjærestetur til Hellas. Hurra!
  • Topp20 med Linn-Anett!
  • Flytte til Ski.
  • Være masse med venner! (Dette punktet er topprioritet i sommer)
  • TusenFryd-besøk i fleng!
  • Osloturer.
  • ...og mest sannsynlig enda flere opplevelser i tillegg!



Og dere? Jeg tror det blir California neste år.

4 kommentarer:

  1. Anonym1.4.09

    Du er søt ja:D

    SvarSlett
  2. ååh, høres utrolig deilig ut :) den eneste ferien jeg skal på i år er litt i båten og kanskje en tur til Liverpool, men det funker jo egentlig ganske bra det å da :) <3

    SvarSlett
  3. *misunner deg*

    Søt blogg , forresten!

    SvarSlett
  4. Anonym2.4.09

    så spennende!

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!