23.04.2009

Hurra for RUSS 09!

Iiih, nå gleder jeg meg til i morra! Da blir det grilling, dåp og Strømstadtreff! Meldt herlig vær (da og), så dette lover ikke annet enn godt dette her. Får bare håpe bilen til Ivana og jentene overlever EU-kontroll i morra tidlig, sånn at jeg og Skolt får noen å kjøre med! Hvis ikke har vi et lite problem. Vel, morgendagen kommer til å bli et jævla mas, så jeg skal legge meg snart. Har fått skrevet ferdig strategiplanen min, så jeg kan hvertfall stryke det punktet. Ellers skal jeg gjøre ferdig vannoppgaven min, og det blir et herk. Nå skal jeg finne frem alt jeg trenger til morradagen før jeg skal titte litt på TV og legge meg, rett og slett. Deilig!

Denne karen skal døpe meg i morra. Er ikke det...kult?

1 kommentar:

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!