22.04.2009

Fri meg her og fri meg der.

Hva skjer med at alle andre tredjeklassinger har fri for tiden bortsett fra oss nede i Østfold?! Ååååh, det gjør meg sint. Jeg vil også ha masse fri, spesielt nå som russetiden kommer for fullt. Både Nette, Ida og Maddi har mye fri for tiden, og alle er like gamle som meg og russ i år. Skikkelig urettferdig opplegg. Mens de har fridager og slapper av sitter vi inne i det fine været her i Fredrikstad og sliter med diverse tentamener. Blææh, merker jeg blir veldig lettere irritert, for å si det sånn. Nå skal jeg tilbake til matta.
Til helgen er det Strømstad-treff med russen, så i morgen skal jeg legge meg klokka ni så jeg er utvilt på fredagen. Det blir en lang dag! Men kommer sikkert til å bli fantastisk moro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!