13.11.2008

Altfor mye å gjøre på altfor liten tid..

Nå er det lenge siden jeg har skrevet, så fant ut at jeg får skrive litt nå. Den uka her har det vært så mye å gjøre! Gått i ett siden mandag føles det som. På toppen av det har jeg klart å bli skikkelig forkjøla, det er festlig. Snørrer og hoster og harker, smeller i hodet og alt. SLITSOMT! I tillegg er det helt feil uke å bli syk i. På mandag ble jeg rett og slett hjemme, klarte ikke stå opp å morran. På tirsdag var det naturfagprøve. Onsdag var det gymprosjekt jeg måtte ha klart, og i dag var det nynorskprøve. Hurra, nynorsk-grammatikk er festlig. I morra er det innlevering av tekst-fotooppgave, noe som heller ikke kommer til å gå bra. Og jada, vi på media har nesten ikke lekser i forhold til allmenn. Men vi har nok for det, det syns hvertfall jeg :p

Meen, for å ta noe positivt. I morra er det fredag og helg. Det er bursdagsfest for Marlene og Annette hos Annette, og jeg gleder meg sikkelig til å treffe folka jeg ikke har sett på lenge! Linn-Anett skal også være med,så vi skal ordne oss og spise middag hos ho :) Skal sove hos Linn etter festen. Blir nok en bra kveld! På lørdag formiddag kommere mamma og henter meg hos Linn, for vi skal på spa, jeg og mammaen min! Gleder meg som et lite barn :D Kose oss med vin, massasje, bading og god mat. Så denne helgen blir nok bra. Det må vi sørge for.

Nå har jeg planer om å sette meg ned og se på Sex and the City før jeg skriver ferdig featuren min. Skal prøve å bli flinkere til skrive på bloggen min.

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!