19.11.2008

Det kribler!




Jeg har seriøse shoppingbehov om dagen, og det er helt feil tid å få det på. Hver gang jeg ser en lekker kjole, en fin utejakke, et lekkert undertøysett eller et lekkert par sko, kiler det i fingrene. Hånda blir automatisk dratt mot veska hvor den vet lommeboka ligger gjemt og mitt nye, herlige VISA-kort ligger og venter på å bli brukt. Dere ve den følelsen? Men jeg kan ikke handle masse nå. Hvertfall ikke til meg selv. For nå er det julegavetid. Da må jeg bruke penger på det. Det er bittert. Men satser på penger i julegave og salg etter jul! Da skal det handles. Jeg elsker klær, og mener selv at jeg har altfor lite. Vil ha mer, mer, mer! Klære og sko får man lissom ikke nok av.

I stad var jeg på HM i Østfoldhallen og snakka med sjefen der. Skal på "intervju" neste torsdag, dvs, snakke om hvorfor jeg kunne tenke meg å jobbe der, osv. Tenk hvis jeg får jobben! Det hadde vært himmel! Så det blir spennende å se. Nå sitter jeg hjemme og er sur fordi rommet mitt ser bomba ut og jeg ikke orker å rydde. Burde egentlig lese på historieprøve, men orker ikke det heller. Jaja. Snart helg, sier jeg bare! Blir nok noen episoder Sex and the City i dag også ja. Hehe.
- Anniken
(PS:De skoa under er helt bedårende, og ja, de er fra Sex and the City!)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!