24.11.2008

Den første snøen!



Ååååå, nå har julestemninga slått inn for fullt, og det er ennå en uke igjen til 1.desember! Idag kom nemlig den første snøen til Fredrikstad. Den lå ikke lenge, men den LÅ! Og det var deilig å se. Hadde vært kjemekoselig med hvit jul i år. Men det kan det hende jeg får uansett, for Vi skal kanskje på fjellet på julaften og utover! Tante og onkel har en flott hyytte på fjellet, og det er oe jeg alltid har drømt om. Håper virkeli at vi får til det. Tenk å leke i snøen på julaften, også sette seg inn foran peisen med en varm kopp kakao og julemusikk i høytalerne. Det er drømmen. Håper det blir noe av! :D Må snart sette i gang og laste ned julemusikken også nå.

Ellers har det jo nettopp vært helg, og det har vært deilig. På fredag dro jeg til Ski. Spiste middag med mamma og Eirik før jeg Ski Storsenter. De har nemlig pusset opp, og fått min yndlingsbutikk, Gina Tricot! Så jeg grode fast på senteret fra syv til ni og fikk kjøpt meg en topp, en genser, en kjole, boblejakke på halv pris, undertøy og strømper. Så der forsvant gavekortet fra Andreas (a) Hehe. I halv elleve - tiden kom Andreas, for han skulle sove over. Alltid koselig å sove med kjæresten min. På lørdag var jeg og Andreas en liten tur på senteret fordi jeg ville kjøpe litt til han og jeg trengte sminke. Deretter bar det hjem igjen, for jeg skulle ha familiebursdag. Det var veldig hyggelig, og jeg fikk enda mer penger. Hehe! Dette er vel stort sett helgen min, og det har vært bra ^^

Nå gleder jeg meg til fredag, for da er deet Grease med Andreas!

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!