18.11.2008

Ny jobb...endelig?

Da var en ny uke i gang. I dag er det tirsdag og jeg sitter nå på PCen til Andreas. Han lager mat, så da skriver jeg litt. Andreas har forresten kjøpt seg dverghamstre, de heter foreløpig Bønna og Mammabjørn. Han er så søt ^^ I stad ringte Mona meg, som er i familien til Vigdis. Hun jobber på HM på Lillehammer og har gjort noe veldig snilt for meg. Hun har rinngt rundt til alle HM-butikkene her i nærheten og spurt om de trenger folk - for min skyld! Så jeg snakka med ho nå i stad, og da fortalte ho at butikksjefen på Østfoldhallen var intressert i å snakke med meg :D Jeg ble så glad! Så i morra skal jeg opp dit etter skolen og snakke med ho og levere CV og sånt. Tenk hvis jeg får jobb på HM! Har lett etter jobb siden skolestart nå, og søkt et par steder, men ikke hørt noe. Nå har jeg faktisk en mulighet, så håper dette går braa!

Ellers så kan jeg jo fortelle litt om helgen min. På fredag var det bursdagsfest hos Annette, noe som var veldig koselig. Det var noen gutter der som sloss og litt forskjellig, men dem fikk vi heldigvis kasta ut. Ellers var det en veldig koselig kveld med folket fra gamleklassen. sov hos Linn natt til lørdag, og på lørdag morra kom mamma og henta meg hos Linn. Vi skulle på spa! Så da satte vi i gang og kjørte av gårde langt inn i østfoldskogen, til en liten plass kalt Rømskog. Og der lå det flotteste spahotellet! Helt nytt og japanskinpirert :) vi kunne ikke gå med sko inne, så alle gikk derfor rundt i tøfler. Spaavdelingen var et kapittel for seg selv. Hele underetasjen var bare herlig. Svømmebasseng, badstue, dampbad, kald kulp og varmekulper ute og inne. Den lørdagen ga ro til sjelen. Vi gikk turer og spiste deilig vegetarmat og hadde rett og slett en kjempekoselig dag. På søndag dro vi innom Sverige for å handle litt før vi kjørte til Halden og spiste indisk på Butts som Thea har anbefalt for meg. Deretter bar det hjem og rett i seng.

Nå er jeg som sagt hos andreas. Blir seint i kveld, for jeg er ikke hjemme før ni. Etter det må jeg skrive søknad, CV og gjøre ferdig gymprosjektet. Jeg må gjøre alt dette bra, hvis ikke sliter jeg. Tenk hvis jeg kan få jobb på HM! Det er drømmen det! Snakkes sikkert senere i dag. Nå har snille kjæresten min laga god mat ^^

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!