08.11.2008

Bursdagen er over.

Da var 18årsdagen over. Og det ble en ganske så bra dagi det hele. Våkna med Andreas ved siden av meg på morran o fikk gave av han. Gavekort på 1000 kr på Ski Storsenter da eller! :o Syke gutten. Og jeg liker det ;D Gaven fra pappa o folket sto på kjøkkenbenken: 500 kr og HELE "SEX AND THE CITY" - SERIEN! ENDELIG :D På skolen fikk jeg busdagssang, sjokolade av norsklærern vår, Trine, og Jon og Sindre var kjempesøte og sang og spilte gitar for meg!

Deretter bare det hjem, hvor Therese hjalp meg med å bake pizza og så rydda jeg litt.
Jentene var her i åttetiden og vi spiste pizza og begynte å drikke litt. Var koselig å bare sitte på kjøkkenet og skravle og le! Andreas serverte oss pizza og var verdens søteste kjæreste - som vanlig. Jeg orka ikke så mye drikke, var kvalm. Det er kjedelig se. Men stemningen ble bedre da vi kom på byen! Eneste dumme var at Thea ikke kom inn på Hawk, så ho måtte dra tilbake til Halden :( Vi tar det igjen senere, Thea! <3 På Hawk var det ikke akkurat mye liv, men vi dansa, drakk og koste oss! Jeg og Linn tar av på dansegulvet! Digger det :D

Nå sitter jeg hjemme med masse godteri som vi ikke fikk spist i går og yndlingsserien på TVen. Senere kommer Andreas, det blir kost ^^ Må lage meg noe mat også, bare møla i hele dag. Er bare vanskelig å reise seg fra sofaen. Hehe.

Nå er jeg altså 18 år. Voksen. Føler meg ikke noe annerledes. Det er litt rart, litt, skummelt, men veldig befriende. Tenker tilbake på hvor mye jeg tenkte på den dagen her da jeg var lita. Og den ble helt annerledes enn jeg hadde forestilt meg den gangen. Men sånn er det bare. Nå er jeg hertfall der. 18år av livet er gått og jeg syns jeg hr blitt stor. Men tenk så mye som er igjen! Tenk så mye mer jeg skal oppleve! Det er skremmende og spennende på samme tid. Hvor er jeg om 5 år? 10 år? 40 år? Hva gjør jeg? Har jeg barn? Det er mang ubesvarte spørsmål jeg håper jeg får svar på.

Det var dagens lille tankeutblåsning. Hehe. Nå skal jeg lage meg pasta Carbonara og ta meg en cider, siden jeg tross alt er voksen ^^

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!