04.11.2008

Woho, jeg elsker tekst...

Ja, nå sitter jeg på skolen og har tekst. Det er valgfaget mitt. Skjønner ikke helt hvorfor jeg valgte det, for jeg syns det er kjempekjedelig. Gruer meg til disse fem timene som jeg har hver eneste tirsdag. Gjør aldri noen ting. Sitter på internett hele dagen, det er alt som skjer :p Så da fant jeg ut at jeg kunne skrive litt på bloggen min.
Nå skal jeg skrive en liten liste over alt jeg vil.

Jeg vil:
- ha lappen og bli flink til å kjøre bil.
- fylle 18 år.
- reise til London..
- og New York..
- og Roma..
- og Paris.
- at det skal bli desember.
- at det skal bli hvit jul i år.
- ha masse penger.
- kjøpe sko, støvletter, kjoler, jakker og klær til bankkortet er tomt!
- på spa med mammaen min (noe jeg skal neste helg!).
- bake brownies og drikke kald melk ved siden av.
- drikke kakao og sitte foran peisen med en god bok.
- se på "Mamma Mia!" med lyden på full guffe.
- se på hele "Sex and the City" - serien igjen.
- spise pannekaker med blåbærsyltetøy.
- lære meg å kjøre bil.
- finne ut hva jeg skal gjøre neste år.
- sove.
- ha nytt kamera.
- drikke smoothie.
- drikke kaffe på Speilet med Linn.
- være sammen med venner jeg nesten ikke ser lenger.
- på fjellet og stå på slalåm med Marlene.
- se på julekalender på TV mens jeg spiser kakemenn og drikker julebrus.

Dette er alt Anniken vil akkurat nå. Haha. Noe skal bli gjennomført snart hvertfall, og det liker vi! Blir nok flere innlegg i dag ja, kjeder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!