29.11.2008

Mamma Mia!

Nå sitter jeg og ser på Mamma Mia :D Digg, digg, digg, siden jeg ikke har sett den siden i sommer. Den gjør meg glad! Nå får tiden er Anniken i et overraskende godt humør. I går satt jeg på Henrik til Oslo, han skulle på NRK og jeg skulle på Nationaltheatret. Vi kjøte fra skolen i halv ti-tiden, og det var koseligå ha noen å skravle med :) I Oslo traff jeg onkel. Det var innari koselig.. Han viste meg rundt på Nationaltheatret og jeg fikk intervjua han. Deretter tok vi en tur ut, og onkel kjøpte kaffe og croissant til meg på Kaffebrenneriet ^^ Nam! Da jeg skulle følge han til toget, ringte brått telefonen. Jeg fikk hetta. 69-nummer,mest sannsynlig Østfoldhallen og HM. Hjertet hamra og jeg ble klam i henda. Trykka inn den grønne svar knappen og slapp ut et nervøst "Hallo?".


Og vet dere hva? Jeg fikk jobben :D Jobb på HM! Kan det bli bedre? Neppe! Så da hoppa jeg bortover og sang og smilte for meg selv. Skal ha opplæring på onsdag og torsdag, gleder meg veldg til det, skal bli spennende! Vel, etter at jeg hadde fulgt onkel og sagt hadet, ringte jeg mamma og delte de gode nyhetene. Hun foreslo at jeg kunn komme en tur opp til henne på BI, for ho studerer der nå. Derfor gjorde jeg det, og der var faktisk kronprinsessa vår og. Da mamma var ferdig på skolen, dro vi tilbake til sentrum, der jeg traff Andreas.Vi dro på en kjempekoselig indisk restaurant på Karl Johan og spiste deilig mat. Da magene våre endelig var fulle, tusla vi en tur rundt i sentrum og titta i litt butikker og bare hadde det veldig koselig.

Rundt syv gikk vi bortover mot Oslo Spektrum. Dørene hadde åpnet for forestillingen som begynt klokka åtte, nemlig Grease! Gud, som jeg gleda meg. Da jeg kom inn og så scena, fikk jeg frysninger nedover ryggen. Og det levde opp til forventningene og mer til. Sofie og Bjørnar var kjempeflinke, og det var alle andre og. Jeg ville ikke at det skulle ta slutt. Herlig musikk, gherig dans og herlig skuespill. Alt i alt var gårsdagen veldig bra, koselig med endag hvor absolutt alt gikk bra. Jeg og Andreas sov helt til halv ett i dag, det var herlig. Nå skal jeg til Martine!

- Anniken



De er så søte! (PS: Ikke mitt bilde)

1 kommentar:

  1. Hei hei :) Fant deg ikke idag, jeg, men tror jeg var der litt tidligere enn deg :) Gratulerer med jobb, på HM å da! Drømmejobb :D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!