20.11.2008

Snart helg!

Hurra, nå er det snart helg. Nå er det torsdag kveld, og det er deilig å ikke gjøre noen ting :D Bare slappe av. Ferdig med alle lekser og sånt, så det er deilig! Nå ligger jeg bare i senga og hører på musikk, skriver på bloggen, spiser saltsild og leser - alt litt om hverandre. Vurderer å sette meg og se på Sex ant the City - filmen igjen! Kjøpte den på mandag, den er så herlig! Bli glad hver gang jeg ser den. Morro, morro!

Jo, i dag er det julegateåpning i Fredrikstad. Syns det er teit at det er så tidlig. Kunne hvertfall drøyd det til neste torsdag da, LITT nærmere desember. Liker ikke at jula begynner så tidlig, så jeg skal holde meg unna alt som har med jule å gjøre frem til 1.desember, det har jeg bestemt meg! Er en annen sak om jeg klarer det! Liker jula. Kakemenn, julekalender, nisser, julestjerna, pepperkaker, pepperkakehus, nellikappelsin, julestrømpe, julemusikk, ferie, Julemorgen, Tre nøtter til Askepott, Reisen til julestjerna, GAVER, god mat, julebrus, og ikke minst, SNØ! Håper det blir snø i år! Tenk på det, hvit julekveld. Åååå, det er drømmen. GLEDER MEG!

Farlig med julestemning, klarer nesten ikke vente jeg. Eneste som er skummelt med at jula nærmer seg, er det faktum at da nærmer innleveringsfrist av særemne seg. Jeg har ikke kommet langt. Huffhuff. Det er bare skikkelig vanskelig. Det er irriterende at jeg ikke er et arbeidsjern på det punktet der...

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!