25.11.2008

Særemne.. skal snart være ferdig.. eller ikke..


Må skrive litt i dag og.
Ikke mye.
Det gidder jeg ikke. For i dag er jeg trøtt og sliten.
Må blogge for å blogge litt vettu. Hehe.
Gleder meg til helgen!
Fredag: Grease!
Lørdag: BYEN! (forhåpentligvis)

Idag har jeg vært lenge på skolen, jobba med særemne. Er nå oppe i seks sider. Burde hatt ti nå. Menmen. Sånn er det desverre ikke. Sett på Chartefeber, og han Svein gråt en skvett mens pensjonistene spiste mør kylling. Alle hadde det bra :p Hehe. I morra skjer forresten en stor ting. MAMMA MIA! KOMMER PÅ DVD!Den skal jeg så sykt ha :D Elsker den. Sett musicalen i NYC, og det var fantastisk. Deretter kom filmen og slo meg ned i støvlene! Blir i et sånn erlig og lykkelig humør av den filmen. Smiler og ler av alt. Herlig. Alle sorger forsvinner. Herlig!


- Anniken

1 kommentar:

  1. Heei Anniken^^
    Så utolig fin blogg du har;D Hehe, nå får du en ny leser her;) Er deg greit jeg sett linken din på bloggen min?^^
    Klem:D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!