05.11.2008

Lat og treg? Det er Anniken ja..

Blir så irritert på meg selv. I dag hadde jeg virkelig bestemt meg for å trene etter skolen. Dra og svømme i Kongstehallen. Men fikk jeg til det? Neii. Da jeg kom hjem gikk jeg tur med søte Pontus, hunden min, og da vi kom tilbake ble det middag. Deretter ville pappa ha meg med i butikken for å handle inn til bursdagen min på fredag. Da jeg kom hjem hadde Vigdis baka brownies. Og jeg elsker brownies. Så, i steden for å dra i svømmehallen ble jeg sittende i senga mi og spise masse brownies, med kald melk og Harry Potter i henda. På toppen av det hele kommer Therese sporty kledd og skal ut og jogge. Føler meg lat og daff, men orker ikke bry meg :s Gidder rett og slett ikke dra meg ut. Huff.

En annen ting jeg har vært treg med er særemne. Det irriterer meg veldig, for det MÅ jeg faktisk gjennomføre. Jeg har skrevet EN av MINST TI A4-sider. Skal levere lille julaften. Og ja, jeg vet jeg kommer til å klare det, men vil jo gjerne at det skal bli bra også. Huffameg. Må rett og slett bare skjerpe meg. Ikke annet å gjøre, desverre.


Men nå skal jeg ta litt mer kake og se på Grease-finale. Fo jeg skal på Grease med kjæresten min 28.november! Gleder meg skikkelig! Hurra :D Da skal vi ut og spise og kanskje shoppe litt før vi går på stykket. Det kommer til å bli velig bra, men bare hvis Sofie vinner! Kjæresten min er forresten bare herlig. Han får alltid frem et smil hos meg uansett hvor dårlig dagen min er, og det er bra jobba. Han passer på meg, han bryr seg og han er rett og slett bare min! Og jeg er SKIKKELIG nysgjerrig på Hva jeg får i bursdagsgave av han :o Alle sier det er noe skikkelig fint, så jeg klarer nesten ikke vente! Ååååe, spent, spent, spent!



Går det an å faktisk ikke elske den filmen her!?


De er så pene sammen!






- Flere som skal på Grease?
- Andre enn meg som sliter med trening?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!