11.12.2008

13 dager igjen!

Jaja. Har jeg klert å skrive noe på særemnet i dag? Ikke mye. Blir så sint på meg. Men jeg klarer bare ikke fokusere. Teksten er så dårlig skrevet og jeg føler jeg har sklidd helt ut fra temaet jeg ble enig med læreren om. Er ikke fornøyd i det hele tatt. En annen ting er det at jeg er kjempetrøtt og sliten. I morra skal jeg jobbe fra fire til åtte. På lørdag er det opp klokka åtte, da skal jeg jobbe fra ti til seks. Jeg gruuuer meg. Hehe. Først og fremst er det første lørdagen min på jobb helt opp i jula, for det andre er jeg kjempesliten. Så i morra skal jeg legge meg klokka ti, det har jeg bestemt meg for.

I morra skal jeg og Karine gjøre ferdig videoreportasja. Den skal bli bra! Det er klart. På lørdag etter jobben skal jeg rett til Linn-Anett. Vi skal ha julekveld med filmer og pepperkakehus og julemusikk ^^ Gleder meg masse! Kan hende Karine kommer en tur også ^^

Søndag skal være særemnedag. Jeg SKAL skrive masse! Må skjerpe meg, viktig, viktig. Skal bli deilig med helg, selvom jeg skal jobbe. Det eneste som holder meg oppe nå, er juleferien. Eneste. Da skal jeg kose meg og få hvilt ordentlig ut. Nå legger jeg meg snart, skal bare se på litt SATC!
det er 13 dager julaften i dag! God natt.

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!