09.12.2008

Det er 9.desember i dag..

Nå sitter jeg igjen og har tekst. Det er kjedelig. Sitter dessuten spent og venter på melding fra Marlene, hun er straks ferdig med oppkjøringa! Håper virkelig det går bra! Her på tekst skjer det ikke mye. Sitter og skriver på tre forskjellige tekster, en om Nationaltheatret, en om historiske omveltninger og en om mote før og nå. Så jeg har litt og gjøre. I storefri er det russemøte, og vi får vite mer om russe-kickoffet. Det er jeg spent på. Er dessuten invitert på nissefest av Halden- russen på lørdag, men får se om jeg orker, jeg skal jobbe hele dagen. Men hadde vært koselig å se Thea igjen da. Nå fikk jeg melding av Marlene, ho klarte det! GRATULERER!
Jeg vil også ha lappen, men jeg klarer jo ikke begynne en gang så. Da er det min egen feil. Irriterer meg noe så utrolig at jeg ikke kan skjerpe meg på det punktet der. Skjønner ikke hva som er i veien, men jeg har helt sperre. Har noe jeg vil kalle bilskrekk. Desverre. Må bare få noen til å tvinge meg til å begynne å kjøre bil, tror jeg. Eneste som kommer til å funke. Ååååå, dere aner ikke en gang hvor mye jeg faktisk tenker på det, det dytter hjernen ut av øra mine. Orker ikke meeeeer.

-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!