14.12.2008

Snart juuuuul!


Jaa, dette har vært en bra helg i det hele. På fredag jobbet jeg jo, så da gikk det meste av den dagen. På lørdag var det opp klokka åtte, noe som var hardt. Men jeg fikk nå dratt meg opp. Var på jobben kvart på ti, og åpnet kassa ti. Fra da gikk det i ett. Sto i kassa fra tolv til to, det var mennesker HELE tiden. Herregud, folk er glad i julegaver, sier jeg bare. Sykt er det bare. Ferdig på jobben kvart over seks, da var jeg sliten.

Kom meg på bussen, som var stappfull. Var like fær jeg sovna, men klarte meg. Da jeg kom til byen, sjekka jeg når bussen ut til Linn-Anett gikk, og oppdaga til min store fortvilelse at den ikke gikk før om en time. Jeg var sulten og kaffetørst. Verdensspeilet, selvfølgelig! Der var det fullt, men godt og varm. Da jeg stod og bestilte kaffen min, fikk jeg en hyggelig overraskelse. Ingrid og Ivana fra gamleklassen var der :D

Det var kjempehyggelig å se dem igjen, og jeg satt og skravla med dem en times tid. Det var ille kos! Hadde ikke sett dem på lenge, så hadde mye å prate om. Så kom jeg meg endelig på bussen ut til Linn-Anett. Da jeg kom til ho hadde ho begynte å lage de herlige pitapizzaene sine, de erså gode! Så jeg var lykkelig over å få mat så fort. Mens vi spiste så vi på Sex and the City - The Movie. Etter det dansa vi rundt i stua og skravla i to timer. Deretter var vi fast bestemte; vi skulle se på julefilm! Så da ble det Hjelp, vi har juleferie! for alle penga. Den er veldig morsom! Vi la oss i tretiden, og ble liggende å skravle en time til. Våkna i dag rundt tolv, og sto opp og spiste frokost mens vi så på Askeladden som kappåt med trollet, morro :p

Da vi var gode og mette, bestemte vi oss for å lage pepperkakehus! Det ble kjempefint og var veldig koselig. Vi hørte på julemusikk og blanda masse (altfor mye, egentlig) melis. Det var kost.
Så, har hatt det veldig koselig hos Linn-Anett! Ho har blitt en veldig god venn av meg som jeg er masse glad i!
Nå skal jeg se på Robinson-finalen, lese litt på naturfagprøva og legge meg. Skal legge ut bilde av pepperkakehuset seinere! Hihi.
-Anniken

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Kjempekoselig å se igjen deg også :) Vi MÅ finne på noe snart!
    <3

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!