04.12.2008

20 dager til julaften!

Da er jeg igjen hjemme fra jobb. Jobba til åtte. Koselig i dag og, lært enda litt nytt. Neste gang jeg skal jobbe er til mandag. Er så deilig å vite at jeg har en jobb. Helt herlig! Ellers har det vært en lang dag på skolen. Begynte med to timer matte med en rar, men søt, vikar. Deretter var det norsk, som jeg grua meg veldig til. Vi skulle ha muntlig høring da se. Fysj og fy! om ikke inn før halv ett, men det gikk greit. Så hadde vi to timer historie hvor jeg burna Thomas i Bloons på jentespill.no. Det var morro. Da skolen var ferdig råna jeg og Skolt opp til Østfoldhallen hvor jeg hoppa av. Skolt har innmari kul bil!

Nå er jeg sliten og det skal bli helt fantastisk å legge seg. Deilig å vite at det er fri etter morgendagen. Lenge siden jeg har gleda meg så mye til helg! Og jo, det er bare 20 dager til julaften i dag - 19 dager til særemne-levering!

- Anniken

1 kommentar:

  1. Anonym5.12.08

    Jeg har tagga deg eller ett eller annet :)
    iemilie.blogspot.com/2008/12/uinteressant.html

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!