03.12.2008

Hennes & Mauritz <3

Da er første dag på jobbe ferdig. Det var ille koselig. Hadde faktisk aldri trodd at første dag skulle gå så bra! Begynte med en liten omvisning hvor jeg fikk se hvor ting var og sånt. Derfra gikk det rett til kassa. OG det var ikke så vanskelig! Plundra litt i starten, men etterhvert gikk det veldig bra. Mange som kom og handla julegaver og sånt. Julemuskk på høytalerne og bare kjempekoselig. Etterhvert begynte jeg å rydde litt, og fløy helle HM rundt for å finne ut hvor ting hang. Hehe. Mange hyggelige kollegaer også.
Nå er jeg helt død. Lenge siden jeg har vært så sliten.. Herregud. Og i morra er det muntlig høring. Har ikke lest noe. Kommer til å gå rett vest. Gruer meg så jeg har vondt i magen. Nå må jeg gå og lese før jeg sovner. Wish me luck, people. Skl prøve å skrive litt mer i morgen.

- Anniken

2 kommentarer:

  1. Lykke, lykke til :D <3
    Så fint at du likte deg på jobben også, skal komme og besøke deg en gang ;)

    SvarSlett
  2. Heii :)
    Gratulerer med ny jobb! Også på H&M, du er heldig! :D

    Fiin blogg, btw ^^

    - Karoline :--D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!