22.12.2008

Jaja..

Jeg savner Andreas. Det er det som gjør meg så rar om dagen. Han dro på fredag, og kommer ikke hjem før NESTE fredag. Herregud. Klarer jeg det her tro? Vet det er skikkelig dramatisk og bla bla, men jeg har ALDRI, gjentar ALDRI, vært borte fra Andreas i to uker i løp av de snart elleve månedene vi harvært sammen. Det er ike bare bare det der altså. Huff. Skulle ønske han var hjemme. Virker ikke som om han er så veldig fornøyd med jul på Lanzarote, og det gjør jo alt bare enda kjipere. Hvis han ikke koser seg en gang, mener jeg. Huffhuff. JEG SAVNER HAN!

Nå sitter jeg bare her i senga mi. Hører på musikk og tenker på alt mulig. Er ferdig med særemnet da. Utrolig nok! Det ble på 22 sider, og det er jeg egentlig veldig fornøyd med. Syns det ble ganske interessant også, det er jo en fordel.

I morra er det lille julaften, og jeg har NULL julefølelse. Det er så innmari trist. Savner å være liten. Lillebroren min, som fylte tolv her om dagen, kom bort til meg i stad og sa:"Jeg gleder meg ikke så mye til jul lenger jeg, ikke sånn som jeg gjorde da jeg var liten, hvertfall.". Ååå, syns så synd på han. Er ikke koselig i det hele tatt :o

-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!