10.12.2008

KRISE!

Herregud, dere skulle sett meg for fem minutter siden. Herregud. Drev og rydda opp på PCen min, den var så full og jobba tregt og sånt. Så da sitter jeg her og setter ting og tang og tenker ikke så ille på det. Får beskjed om at PCen må restartes pga sletting av et program. Når den er i gang igjen åpner jeg iTunes. Blir sittende og stirre lenge. Tomt. Tomt. Ikke en eneste sang. Helt blankt. Jeg fikk hetta. Alle sanger var bort!! Alle! Ingen igjen. Jeg bare: "Nei,nei,nei..". Fikk hetta og løp rundt i huset og lurte på om noen kunne hjelpe meg. ingen kunne. Da gikk jeg ned igjen og begynte å gå gjennom alle mappene på PCen. Og jeg fant sangene! ALLE SAMMEN! Da ble jeg veldig, veldig, veldig glad. Det er fint. Det er jo tross alt desember, så ^^

Nå sitter jeg og ser på Dirty Sexy Money og jobber med historieoppgava. Har fått skrevet litt på særemnet også, men ikke så mye som jeg hadde tenkt. I morra MÅ jeg skjerpe meg. Gleder meg så utrolig til ferien. Det blir så utrolig bra. Bare slappe av og kose meg og ha ferie. Det eneste som er dumt er Andreas skal være borte hele ferien. Han skal til Kanariøyene han se. Drar fra meg. Jeg kommer til å savne han så utrolig.

Ellers er jeg i et fryktelig reisehumør nå. Har veldig lyst til å ta med meg Andreas til Hellas til sommeren. Har tatt med meg noen kataloger hjem og begynt å titte litt alt. Jeg rett og slett elsker Hellas. I vinterferien har jeg veldig lyst til å dra til England/Irland, må bare finne meg noen å dra med. Det er ikke lett se. Hehe.

Har funnet ut enda en ting i dag. Har bestemt meg for at innen januar 2009 er over, så skal jeg kunne starte, stoppe, clutche og gire en bil. Sånn er det bare. Nå skal jeg skrive ferdig historien og gå å legge meg. God natta. Det er forresten 14 dager til jul i dag!

- Anniken

1 kommentar:

  1. Hallo!

    Jeg blir med jeg! Tar meg gjerne en tur både til england og irland:D Helst Irland for der har jeg ikke vært:P

    Klem

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!