08.12.2008

Winter Wonderland..

Gjett hvem som ikke skulle jobbe i dag? Gjett hvem som dro seg op til Østfoldhallen og fant ut at ho bare kunne dra hjem igjen? Det var meg det. Hehe. Hadde tatt feil av dagene jeg se. Skal jobbe fredag og lørdag i steden. Hele lørdag faktisk! Nå sitter jeg hjemme og jobber med særemne og ser på Sex and The City. Altså, ser på Sex and The City. Burde som vanlig gjøre lekser. Men skoesken er for fristende, klare ikke legge den fra meg. Må se, hele tiden. Huff. Den serien er og blir genial. Sånn er det bare, si hva dere vil! Har skrevet en halv side på særemnet da, det er noe. De neste ukene blir det bare hardskriving på høyt nivå.
Jeg. Må. Bare. Skjerpe. Meg.
Enkelt og greit.
Skal sette igang med gymprosjektet og lesinga tl prøva på onsdag også. Det er bare det å komme igang, det som er vanskelig. Alltid det jeg sliter med. Det er mitt nyttårsforsett. Hehe.
Legger ved noen av bildene jeg tok da jeg og mamma gikk tur i går, håper dere får litt julestemning. Det fikk jeg da jeg tuslet rundt der ute hvertfall!



- Anniken

3 kommentarer:

  1. Hei Anniken! Kjempe fine bilder! tatt dem selv? Kom i stemmning nå jeg;)

    SvarSlett
  2. hehe.. vetikke om søt er det riktige ordet. Tror rar passer bedre:P

    Likte bilden kjeempe godt. Passer bra til sånn lerret bilde;) Du er kjempe flink;D

    SvarSlett
  3. fine bilder!!!
    Har du tatt dem selv?
    Seher

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!